Campionatul de Blogging Bucuresti:
 
12
Feb

Ce este iubirea, azi?

Adăugat de Mihaela Ivan în Campanii

Această campanie s-a încheiat pe 22.02.2014 ora 23:59.
campanie incheiata Citește și: Castigatorii campaniei „Ce este iubirea, azi?”
statistici campanie Statisticile privind această campanie pot fi vizualizate în
Studiu de caz: Ce este iubirea, azi?

„Nu cred că ar putea fi un moment mai bun decât acesta pentru a monta „Romeo și Julieta”. 

De ce? Pentru că iubirea în forma ei cea mai pură, mai dezinteresată, mai frumoasă, mai limpede este sortită morții într-o lume grotescă, vulgară, primitivă, a intereselor meschine, a lipsei de valoare, a murdăriei fizice și morale. (…)  „Romeo și Julieta” nu este un spectacol, sau, mai exact, nu este doar un spectacol, este un răcnet, un strigăt de luptă. (…) „Romeo și Julieta” la Masca este un poem dedicat frumuseții, primăverii, înnoirii, bucuriei, tinereții avantate. (…)”

Mihai Malaimare- Director Teatrul Masca

Voi cum vedeți iubirea din zilele noastre?

 Provocarea campaniei:

Scrie pe blogul tău despre sentimentul de iubire, făcând referire la spectacolul „Romeo și Julieta” de la Teatrul Masca.

Bloggerii pasionați de fotografie:

Postează cel puțin 3 fotografii realizate de tine/articol, cu „Rome și Julieta” din zilele noastre, făcând referire la spectacolul „Romeo și Julieta” de la Teatrul Masca. Precizează că ești „blogger pasionat de fotografie”.

Update- Fotografiile trebuie să fie făcute de voi. Acestea pot să fie peisaje sau portrete.

 Mecanismul campaniei:

  1. Scrie pe blogul tau, răspunzând provocării de mai sus, cu link către site-ul: www.masca.ro/teatru/romeo-si-julieta/ și www.facebook.com/masca.teatru
  2. Mai multe informații despre spectacolul „Romeo și Julieta” și Teatrul Masca, aici.
  1. Pune articolul tau în formularul de mai jos.

 Desfășurarea campaniei:

Perioada: 12 .02.  –22 .02.2014, ora 23:59.

Pe data de 26.02.2014 juriul format din reprezentanții BlogalInitiative.ro și Teatrul Masca vor anunța rezultatele, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie. Acestea vor conta 50% din rezultatul final, restul de 50% fiind reprezentat de clasamentul pe baza voturilor bloggerilor participanți la acestă campanie. Procesul de votare va începe pe data de 23 februarie si se va încheia pe 25 februarie, ora 23:59 (vezi aici modul de functionare a sistemului de votare).

  1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la «Mecanism campanie», condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
  2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scrise într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite, care să creeze buzz.
  3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atentie, cu moderatie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor, atunci juriul va aprecia efortul tău.

 Premiile campaniei:

Premiul I-  o invitație dublă la premiera spectacolului „Romeo și Julieta” din  7 martie 2014, acces la repetiții și interviuri cu actorii. ( 50 puncte)

Premiul al II-lea – o invitație dublă la premiera spectacolului „Romeo și Julieta” din 7 martie, acces la repetiții. ( 30 puncte)

Premii pentru bloggerii pasionați de fotografie:

Două premii a câte o invitație dublă la premiera  din 7 martie 2014, acces la repetiții, organizarea unei expoziții în foaierul teatrului, pe durata a două săptămâni cu fotografiile realizate în timpul repetițiilor. ( 30 puncte)

Notă:

  • Premiile se pot acorda în termen de 15 de zile de la data anunțării câștigătorilor.
  • Cu punctele acumulate în campaniile noastre vă puteti achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru (click aici )

Rezultatele votului participanților

Procesul de votare s-a încheiat pe 25.02.2014 la ora 23:59.

Mai jos este afișat clasamentul votului participanților. Fiecare participant la campanie înregistrat în Campionatul Național de Blogging a avut dreptul de a vota nici mai mult, nici mai puțin de 5 bloguri despre care acesta a considerat că merită să se numere printre câștigătorii acestei campanii.

Punctele obținute în urma acestui clasament au contat în proporție de 50% din clasamentul final al campaniei. Restul de 50% a fost dat de punctele obținute în urma jurizării de către client (vezi aici modul de stabilire al clasamentului final).

Rezultatele finale au fost anunțate aici:
Castigatorii campaniei „Ce este iubirea, azi?”

Această campanie s-a încheiat pe 22 februarie 2014. Vrei să afli din timp despre campaniile noastre?
Abonează-te la newsletter pentru a afla din timp de campaniile derulate prin Blogal Initiative
Îți place? Spune mai departe!
                 
Îți mulțumim pentru aprecieri!
Nu uita să ne urmărești pe rețelele sociale

Etichete:, , , ,

Comentarii/Trackbacks (8)

Adaugă un comentariu la campania "Ce este iubirea, azi?"

Trebuie să fii autentificat pentru a posta comentarii.

Blogal Initiative în cifre

1103 bloggeri activi
în Campionatul Național de Blogging
2444 bloggeri participanți
din 6 iunie 2011 până azi cu
18981 postări la 405 campanii
cu premii în valoare totală de
202328 EUR
+308 de produse în Giftshop
în valoare totală de 10042 EUR

Gazeta de perete

Sigur avem o campanie
și pentru blogul tău!
Dacă această campanie nu ți se potrivește, înscrie-te la newsletter. Sigur o să găsim o campanie și pentru tine.

Afla beneficiile Blogal Initiative Esti companie? Esti blogger?

Gift Shop

Momentan nu exista produse disponibile!

Campanii în derulare

Campanii Nationale

Ce faci pentru a trece #farafrica peste momentele dificile?
PERIOADA: 17.03.2017 - 02.04.2017 ora 23:59
PREMII: 10 premii a câte un șorț personalizat și mixuri de produse
Tu in ce tabara educationala ai vrea sa mergi?
PERIOADA: 15.03.2017 - 29.03.2017 ora 23:59
PREMII: 3 premii a câte 100 de euro fiecare
multumesc parintilor
Arata-ti recunostinta fata de parinti cu ajutorul unei scrisori de multumire
PERIOADA: 14.03.2017 - 28.03.2017 ora 23:59
PREMII: Premiul I: 100 euro; Premiul II: 75 euro; Premiul III: 50 euro.

Campanii în Iasi

Campanii în Craiova

Blogal Initiative foloseste:

Zelist Monitor