Cel mai cunoscut cor din Marea Britanie vine in Romania pentru o strangere de fonduri


Studiu de caz: Cel mai cunoscut cor din Marea Britanie vine in Romania pentru o strangere de fonduri
London Community Gospel Choir vine pentru prima oară în România pentru o strângere de fonduri. La invitaţia Hospice Casa Speranţei, cel mai îndrăgit cor de Gospel din Marea Britanie va susţine vineri, pe 19 septembrie 2014, la Muzeul Naţional de Artă din Bucureşti, un concert caritabil.
Banii strânşi din vânzarea biletelor vor fi direcţionaţi către un nou centru HOSPICE care va avea 15 paturi pentru adulti şi 8 paturi pentru copii şi tineri care suferă de cancer în faze avansate. In plus, acesta va dispune de un centru de zi, ambulatoriu, un centru de predare si birouri pentru echipa de ingrijire la domiciliu si pentru servicii de sprijin. Toate serviciile hospice sunt gratuite. Noua unitate va putea acoperi pana la 700 de internari pe an si 1.000 de persoane vor beneficia de ingrijire la domiciliu. Un numar suplimentar de 10 de paturi vor fi furnizate pentru copiii cu boli incurabile intr-un nou centru de la Adunatii Copaceni.
Provocarea campaniei:
Anunţă pe blogul tău faptul că cel mai îndrăgit cor din Marea Britanie concertează în România şi că banii strânşi din vânzarea biletelor vor fi investiţi într-un centru de îngrijire gratuită a copiilor şi adulţilor care suferă de boli incurabile şi invită-ţi cititorii să susţină cauza şi să meargă la concert.
Mecanismul campaniei:
1. Scrie pe blogul tău, răspunzând provocării de mai sus, cu link către http://www.hospice.ro/concert/
2. Pune articolul tău în formularul de mai jos.
Desfășurarea campaniei:
Perioada: 2 – 14 septemnbrie, ora 23:59
Pe data de 16 septembrie juriul format din reprezentanții Blogal Initiative şi HOSPICE Casa Speranţei va anunța rezultatele jurizării, punctând respectarea briefului, creativitatea și implicarea în campanie.
1. Respectarea briefului – este de ajuns să punctezi pe blog ce am spus la „Mecanismul campaniei”, condiții obligatorii pentru a intra la jurizare.
2. Creativitatea – articolul trebuie să fie scris într-o formă cât mai atractivă. Apreciem și abordările inedite (articole în versuri, reportaje foto, clipuri video, înregistrări audio etc.), care să creeze buzz.
3. Implicarea în campanie – dacă scrii de mai multe ori (dar atenţie, cu moderaţie, să nu îți obosești cititorii!), în modalităti diferite, și creezi interactivitate în jurul articolelor (invitând cititorii să comenteze sau trimiţând articolele tale pe reţelele sociale), atunci juriul va aprecia efortul tău.
Premiile campaniei:
3 premii constând în câte-o invitaţie la concertul de pe 19 septembrie şi câte 20 de puncte Blogal Initiative pentru fiecare câştigător.
Note:
- Cu punctele acumulate în campaniile noastre îţi poţi achiziționa orice produs din GiftShop-ul nostru.
Articole înscrise până acum în campanie:
- http://citestecevrei.ro/2014/09/02/reda-speranta-unui-bolnav-de-cancer/
- http://istvanbertalan.blogspot.com/2014/09/inaugurarea-centrului-hospice-din.html
- http://brinzoaicecugem.blogspot.com/2014/09/gospel-up.html
- http://danielbujorean.blogspot.com/2014/09/primul-meu-concert-de-gospel-ca-n-filme.html
- http://samantasai.wordpress.com/2014/09/08/corul-din-marea-britanie-vine-in-romania-pentru-o-strangere-de-fonduri/
- http://annya20.blogspot.com/2014/09/london-community-gospel-choir-vine-in.html