Studiu de caz: Cumperi si vinzi ce-ti imaginezi, Share-uind
Campania Cumperi și vinzi ce-ți imaginezi, Share-uind, a presupus promovarea platformei de shopping online, Mr. Mart.
Premiul a constat în suma de 100 euro.
Mai multe detalii despre câștigători, găsiți aici.
Campania a durat 8 zile, între 3- 11 februarie 2014, ora 23:59.
Testimonial
Vă mulțumim tuturor pentru participarea în campania ”Cumperi și vinzi, share-uind”, dar mai ales pentru creativitatea de care ați dat dovadă în scrierea articolelor despre Mr. Mart, noua platformă de shopping online. Ne dorim să vă bucurați în continuare de noutățile Mr. Mart și vă invităm să share-uiți anunțurile în social media! Go #shopmarting!
- Echipa Mr. Mart
Statistici
19
Bloggeri
23
Articole
44k
IMP (viewership)
29k
UNQ (neduplicati)
33k
UNQ (duplicati)
Campania a avut, conform Zelist, un viewership estimat la: 44000 impressions (afișări), 29000 potențiali vizitatori unici, 33000 potențiali vizitatori duplicati. Au scris în total 20 bloggeri, cu 23 postari.
Articole participante la campanie
- http://dyibianka.blogspot.com/2014/02/vanzator-sau-cumparator-mr-mart-va-vine.html
- http://gandurisitimpuri.wordpress.com/2014/02/04/de-acasa-cumperi-cu-drag-si-spor/
- http://www.dordefemeie.com/2014/02/05/fii-smart-cu-mr-mart/
- http://chinezu.eu/2014/02/05/radu-dragan-bloggerii-au-o-putere-de-influenta-mult-mai-mare-decat-un-ad-google/
- http://istvanbertalan.blogspot.com/2014/02/mr-mart-o-noua-platforma-ce.html
- http://www.dordefemeie.com/2014/02/06/shopping-cu-mr-mart/
- http://cipriandeblaj.blogspot.com/2014/02/invers.html
- http://vis-vandut-la-gramaj.blogspot.com/2014/02/vanzator-sau-cumparator.html
- http://madauna.blogspot.com/2014/02/cum-mi-am-cumparat-cartus-de-imprimanta.html
- http://advertorialul.wordpress.com/2014/02/08/share-all/
- http://bucuriacopilului.com/advertoriale/929
- http://datcugabriel.wordpress.com/2014/02/09/cum-ar-fi-daca-am-putea-face-totul-invers/
- http://paranormalmarcu.blogspot.com/2014/02/merge-si-cu-susu-n-jos.html
- http://danaungureanu.ro/spune-ce-doresti-si-dorinta-se-va-implini/
- http://cipriandeblaj.blogspot.com/2014/02/cand-ai-nevoie-de-ajutor-apare-mr-mart.html
- http://florinafecioru.wordpress.com/2014/02/10/mr-mart/
- http://ganduriparcate.blogspot.com/2014/02/licitatie-inversa.html
- http://bogdan86.wordpress.com/2014/02/11/primii-pasi/
- http://florinafecioru.wordpress.com/2014/02/11/mi-am-deschis-magazin-online/
- http://evasile.com/nevoia-de-inovare-intr-un-online-prafuit-un-nou-concept-de-cumparaturi-online/
- http://colorline1.wordpress.com/2014/02/11/mr-mart-in-lumea-dorintelor/
- http://oopstrap.blogspot.com/2014/02/smart-mrmart.html
- http://cipriandeblaj.blogspot.com/2014/02/cauta-si-vei-gasi.html